O NAS

Kilka informacji

Mojeosiedle24.pl to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się marka, obsługująca w kompleksowy sposób osiedla mieszkaniowe na terenie Górnego Śląska oraz Mazowsza.

Od początku swojej działalności specjalizuje się w obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych. Firmę tworzy ambitny, wykwalifikowany i profesjonalny zespół ludzi pełnych entuzjazmu, dla których dobro i satysfakcja klienta jest ich największym atutem.

Oferowane przez nas usługi administrowania i zarządzania nieruchomościami wraz z obsługą księgową zyskały uznanie i zaufanie wielu Wspólnot Mieszkaniowych.

Wykorzystujemy nowoczesne i niezawodne metody usprawniające obsługę nieruchomości – profesjonalne oprogramowanie, archiwizację danych, komunikację – sprawiające, że współpraca z nami jest po prostu wygodna i bezpieczna.

Współpraca z nami w znacznym stopniu odciąża Zarząd Wspólnoty z wielu obowiązków, co bezpośrednio przekłada się na oszczędność czasu i daje pewność, że podjęte działania są zgodne z prawem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, zwiększyliśmy zakres usług o kompleksowe utrzymanie czystości oraz usługi pogotowia na wszystkie systemy istniejące w obsługiwanych osiedlach.

W trosce o jak najwyższy poziom obsługi powierzonych nam nieruchomości tworzymy lokalne biura obsługi mieszkańca, często na terenie obsługiwanych Wspólnot Mieszkaniowych lub w ich najbliższym sąsiedztwie. Ponadto, w godzinach popołudniowych lub wieczornych w uzgodnieniu z Zarządem Wspólnoty organizujemy dyżury na obsługiwanej nieruchomości.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.

Dlaczego my?

Istniejemy nieprzerwanie od 2006 roku, więc mamy odpowiednie doświadczenie.

Nie pracujemy dla developerów, zawsze reprezentujemy Wspólnotę Mieszkaniową.

Posiadamy licencje w zakresie zarządzania nieruchomościami, więc mamy właściwe przygotowanie i wiedzę.

„Nie da się” i „nie wiem”, u nas się da i my wiemy 🙂

Każdy właściciel ma prawo wypowiedzi, dlatego decyzje podejmujemy w oparciu o dialog z właścicielami lokali.

Kadra zarządzająca

Sebastian Spyra

Zarządca Nieruchomości, lic. nr 14441

Doświadczony zarządca nieruchomości i manager, pasjonat wprowadzania i stosowania wiedzy psychologicznej w zarządzaniu nieruchomościami, związany z branżą nieruchomości od początku swojej kariery zawodowej.
Zarządzanie nieruchomościami to jego pasja, dająca poczucie realizowania siebie, poczucie spełnienia zawodowego.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w najlepszych warszawskich firmach zarządzających nieruchomościami, mając okazję poznać najlepsze praktyki z zakresu zarządzania nieruchomościami oraz móc wypracować swoje własne standardy obsługi Wspólnot Mieszkaniowych. W 2006 roku zdając państwowy egzamin otrzymał licencję zarządcy nieruchomości nr 14441. Posiada również uprawnienia z grupy G1, G2, G3 oraz Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej i Projektanta Systemów Zabezpieczenia Technicznego.
Uczestnik wielu szkoleń i seminariów poświęconych tematyce zarządzania nieruchomościami.

Główna Księgowa z Certyfikatem nr 2760/GK/2014, z wykształcenia zarządca nieruchomości. Swoją karierę zawodową już w trakcie studiów związała z branżą nieruchomości.
Jest perfekcjonistką i każdą sprawę traktuje bardzo skrupulatnie.
Pozytywnie nastawiona do świata i ludzi, miła, pomocna, zawsze dbająca o zadowolenie klienta oraz o doskonałe relacje z nim.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w najlepszych warszawskich firmach zarządzających nieruchomościami, zaczynając jako administrator nieruchomości, następnie kierownik biura. Obecnie jest odpowiedzialna za całość procesów finansowych w obsługiwanych wspólnotach mieszkaniowych.
Uczestniczka wielu szkoleń i seminariów poświęconych tematyce zarządzania nieruchomościami.

Justyna Piekarska-Spyra

Zarządca Nieruchomości, lic. nr 17307
Główna Księgowa, Certyfikat nr 2760/GK/2014​